Gästbloggar

2010-10-14 / 16:48:07

 

Hej på er!

Jag heter Miss.snowlie på stardoll och har kört stardoll ett tag nu. Jag ska gästblogga här hoss Sweden009 för att hon har internet problem jag kommer gästblogga här tills hennes internet funkar igen. Det ska bli jätte kul. Jag gästbloggar på 2bloggar och så bloggar jag ju på min egen blogg. Sen så har jag skaffat 2 gästbloggare till min , sweden009's och jihan_pink's blogg. Så det är stressigt att göra allt på en och samma dag! Jag skaffade stardoll förra året faktist. Fast jag hade en innan och den blev skapad 2008. Minns inte vad den heter och det går inte att logga in på den. Jag började med stardoll för att jag tycker det är kul att sminka medollar och klä upp de och fixa sutiar. Just nu har jag 2702 stardollars. Men just idag hade jag ingen blogg lust men jag fick tillbaka min blogglust. Jag gillar basket , simmning. Jag går på basket också. Men jaja.. hoppas du gillar det jag bloggar om!

Vi ses snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback