Designs säljs!

2010-09-11 / 23:39:25
Efter som att jag behöver stardollars så kommer jag att sälja designer till folk som vill ha. De kommer ungefär se ut som min som jag har just nu. Jag använder mig ut av Gimp för er som undrar.
Skriv i kommentar fältet eller i min GB om:
  • Vilka fäger.
  • Några bilder som önskas vara med
  • Chat box.
  • Singnatur
  • Text
  • Vad din blogg nu heter
Det var alla saker ni ska ha med in kommentaren eller om ni vill skriva i min GB är det också okej.
Tryck HÄR för att komma till min suite (GB=Gästbok). Priser höjs beronde på dina önske mål.
Kommentera endast om designer som önska i detta inlägg eller i min GB.

Note: Glöm inte att köpa från min StarBazaar! Klicka HÄR för att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback