DFM: JD-96

2010-09-15 / 21:27:22

Dagens fina medoll(DFM) är JD-96 hon var desutom covergirl för några dagar sen, och hon är svensk!
Hon har är med i flest starpoints i listan som oychiel har gjort, hon kom 5:a. För att komma till starpoints listan tryck HÄR.
Hennes suite är så himmla fin eller vad tycker ni. Efter som att hon har mycket starpoints så har hon säkert varit medlem länge*kollar*. Hon har varit medlem sen 2006! Det var länge sen men mycket starpointe  hon har samlat.
Skriv gärna i en kommentar vad ni tycker om henne! Tryck HÄR för att komma till hennes suite.
Glöm inte att anmäla er till outfits makerover som jag ska fortsätta att göra imorgon :)
Note: Det här är sista inlägget för idag. Det kommer mycket fler inlägg imorgon. Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket idag. Det är för att jag har slösat de flesta tid åt att kolla på klipp i Youtube, och det är så intressant så jag fortsatte att kolla tills jag kom på att jag behövde skriva åtminstode ett inlägg i bloggen! :)
Men nu ska jag dra och lägga mig ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback