Välkommen till min nya Stardoll-blogg!

2010-09-11 / 11:40:08

Hej allihopa!

Nu har jag skaffat min första egna Stardoll-blogg. Jag har en annan stardoll blogg som heter Stardollgirlzz. Klicka HÄR för att komma dit. Jag delar den med Miss snowlie och Jihan_Pink.
Lit info om mig: Jag heter Sweden009 i stardoll. Jag gillar att fotografer så det kommer komma några bilder som jag har tagigt och laggt upp i min irl blogg. Jag är 12 år. Fyller 13 nästa maj. Jag gillar att vara med vänner.
Jag har varit medlem i Stardoll i nästan 3 år. Men jag hade ett avbrott i 2008. Jag var sällan inne i stardoll.
Men nu är jag inne i stardoll jätte ofta det har blivot som min hobby.
Det var lite om mig.
Jag kommer blogga mycket i den här och i den andra bloggen. Ibland kan det hända att jag inte bloggar eftersom att det inte alltid kommer hända nåt i stardoll som jag kan skriva om.

Ses i nästa inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback